شرکت‌ها و کارخانه‌ها برای افزایش برند سازی کسب و کار خود اقدام به طراحی وب سایت‌های شرکتی می‌کنند. در این گونه وبسایت ها معمولاً صفحاتی برای معرفی انواع محصولات، بروشورها، تاریخچه تأسیس شرکت، راه‌های تماس، راهنمایی برای اخذ نمایندگی و … وجود دارد. به نوعی یک بروشور آنلاین برای کارخانه یا شرکت به حساب می‌آید.

امروزه با افزایش سرسام آور هزینه‌های تبلیغات محیطی، بسیاری از شرکت‌ها به تبلیغات در بستر اینترنت روی آوردند. زیرا با هزینه بسیار کمتری نسبت به هزینه‌های تبلیغاتی محیطی، بهره وری بسیار بیشتری را بدست می‌آورند. مهم‌ترین تفاوت بین تبلیغات محیطی و تبلیغات در بستر اینترنت شاید این باشد که عموم مخاطبانی که وارد وبسایت شما می‌شوند علاقه مند به حوزه کسب و کار مربوطه هستند. این عامل مهم درصد تبدیل مخاطب به مشتری را بسیار افزایش می‌دهد.